Veelgestelde Vragen

Staan alle artikelen van de winkel WanderWood op de webshop?
Nee, om alle producten te bekijken moet je echt onze winkel bezoeken. Op de webshop staat een selectie van onze producten. 
Deze artikelen kiezen we aan de hand van beschikbaarheid en voorraad.
Van ons assortiment planten staat maar een klein gedeelte online. De keuze aan planten wisselt namelijk wekelijks. 

Verzenden jullie ook planten?
We verzenden maar een klein gedeelte van onze planten, omdat we van een aantal planten niet kunnen garanderen dat deze goed aankomen. Ook zijn alle planten anders. Om teleurstelling te voorkomen denken wij dat het beter is om de plant zelf te komen bekijken bij WanderWood.

Geven jullie garantie op jullie planten?
Planten zijn levende wezens waardoor we geen garantie op planten kunnen geven. Wel zullen we altijd goed advies geven hoe jij jouw plant moet verzorgen en zo je plant in leven kan houden.

Kunnen planten geruild worden?
Planten zijn levende wezens waardoor we geen garantie op planten kunnen geven. Hierdoor kunnen planten niet geruild worden. Wel zullen we altijd goed advies geven hoe jij jouw plant moet verzorgen en zo je plant in leven kan houden.

Kan ik ook planten bestellen via WanderWood?
Ja dat kan! :-) Het makkelijkst is om een foto te sturen met de hoogte en potmaat. Wij gaan dan voor je opzoek naar deze plant.
Als we de plant gevonden hebben nemen mailen we een foto van de plant met prijs en potmaat. Als je de plant graag wilt bestellen aan de hand van de foto, vragen we je (een gedeelte van) het bedrag alvast over te maken. Je kunt de plant daarna ophalen bij WanderWood of indien afgesproken kunnen we de plant bezorgen.

Wat als een artikel die ik in de winkel heb gezien niet online staat?
Je kunt altijd een email sturen naar ons met de vraag of het artikel dat jij gezien hebt nog op voorraad is. Dan verzenden we het graag naar je toe.

Wat als een artikel op de webshop uitverkocht is?
De meeste producten kunnen we voor je bij bestellen. Mocht het artikel van jouw keuze uitverkocht zijn dan kun je ons altijd een email sturen of we het product kunnen bij bestellen voor jou.

Bezorgen jullie ook planten en grotere meubels die niet verzonden kunnen worden als pakket?
Ja dat kan zeker! De kosten voor het bezorgen zijn binnen Den Bosch 15,- en bij aankoop vanaf 150,- bezorgen we gratis binnen Den Bosch. Bezorgen buiten Den Bosch kan ook. We hanteren dan een starttarief van 12,50 + 0,39ct per kilometer. Deze prijzen zijn incl. 21% btw. We bezorgen alleen op vrijdag en in het weekend. In sommige gevallen kan het ook in de avonduren.

Waarom is verzenden met Fietskoeriers duurzaam?
De stad is het domein van de fiets. Daarom rijden onze groengasauto's tot aan de rand van de stad en bezorgen we van daaruit onze pakketjes op de fiets. Zo verminderen we de verkeersdruk in de stad en beperken we de uitstoot van CO2 tot een minimum.

Wanneer wordt het pakket bezorgd?
Alle orders die met onze duurzame pakketdienst kunnen worden verzonden en besteld worden voor 16:00u worden de volgende dag bezorgd tussen 18:00 - 22:00u. Dit geldt op de dagen di t/m vr. Buiten deze dagen kan het max. 2 dagen langer duren. Natuurlijk proberen we alle orders zsm te verzenden zodat je kunt genieten van jouw aankoop.

Moet ik om me in te schrijven voor een workshop gelijk betalen?
Je inschrijving is pas bevestigd als het bedrag is ontvangen. Sommige workshops zitten snel vol. Wil je zekerheid, dan is het aan te raden om gelijk te betalen.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn aanmelding voor een workshop annuleer?
Als je voor annuleert voor een week voor aanvang van de workshop dan krijg je 100% terug van het bedrag. Annuleer je binnen de week voor aanvang, dan kunnen we het bedrag helaas niet meer terugstorten. 

 

 

 

 

 

 

© 2019 WanderWood | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel